onsdag 7. januar 2009

Scrapping.

No har eg kasta meg ut i ei verd full av papir, stempel, silkeband og ikkje minst; kreativitet. Dei tre fyrste har eg ein god del av allereie, men det er den der sistnevnte eg sliter med.

Planen er eigentleg å laga eit scrapbook-album frå ferien til meg og min kjære frå New York, men eg veit liksom ikkje kvar eg skal starta. Råd?

Søster mi, Synnøve, er supergod til slike ting, søskenbarnet mitt også. Berre sjå her kva Kirstina har laga (den om perlevenner og dei to med pepperkakene). Men begge disse bur på østlandet, alt for langt vekke til å vera min personlige kreative hjerne. Synnøve var derimot heima i julo, og med litt hjelp fekk eg til å laga to personlige esker til Katrine og Merete til jul med heimalaga, strikka pannebånd oppi. Hurra, endelig fekk eg da til! Men så reiste Synnøve....

Esko til Merete
Esko til Katrine.

7 kommentarer:

Katrine :) sa...

esko va nydelig;) tenkte meg Synnolve hadde ein finger med i spele. å pannebåndet og va supert! brukt da fleire gonga allerede! :D

Katrine :) sa...

Synnøve*

Gunhild sa...

hehe, ja klarer meg ikkje uten ho ;) Kjekt at du var fornøyd:)

Tante Bassa sa...

Nydelige esker snuppelupp ! Er det ikke gøy ?

Jeg driver med litt Valentine nå - noe som Patternscape skal ha på siden sin. Det er ikke helt sant at scappesidene du henviser til er mitt produkt - det er et samarbeid med en venninne, men fine er de :-)

Jeg liker det enkle jeg - ikke altfor mye surr og stæsj. Men er det noe jeg har mye av så er det stæsj og papir. I bøtter og spann ! Det er så vanskelig å la være å kjøpe når man ser noe fint ..... Jeg trøster meg med at så lenge penga og tida går til sånne hobby-ting, så gjør vi ikke noe galt :-)

Vi skulle hatt en scrappe-helg. Med Synnøve også. Sukk.

Men jeg skal snart på vinterfest i barnehagen til Malene - blæ og æda bæda :-) Og på søndag skal Marte Malena og lillesøsteren i Spektrum sammen med Synnøve og Malene. Disney on Ice - prinsesser. Det passer jo midt i blinken.

Nei - nå må du ha en super dag.

Klem fra kusina i øst

Gunhild sa...

åå, eg og vil på vinterfest i barnehagen til Malene :( Heldiggris!!

Og ja, me skulle absolutt hatt ei scrappehelg. Eg får komma over til austlandet ein eller annen gong og vera eleven dåkas. ;)

kjekt at du stakk innom bloggen min forresten:)

Ha ein super dag du og, tante Bassa ;) hehe.

Klem

Silje sa...

Åh, eg har så lyst å ver flink te å scrappa. F.eks. scrappa bok te Knerten etterkvart som han vokse! Men, eg slite med nett da samma som deg. Den domme domme kreativiteten altså :b Skjønne ikkje koss da gjekk bra på media i 3 år :b

Gunhild sa...

Nei, der kan eg vera heilt enige :p