onsdag 18. februar 2009

Tuddelu!

Oi, så fort tida går.. Føler det nettopp var jul og nyttår, men så er me jo snart i Mars. På denne tida har me hatt 2 prosjekt på skulen, det siste skal eg presentera for lærar og klassen i morgon tidleg. Alltid lika spennande, og litt nervepirrande. Er det godt nok? Denne gong har me hatt om bad, og både membran, våtpressa- eller tørrpressa fliser, sløyfer, lekter, gips og alt anna som følgjer med, har fyllt opp hjernen min den siste veka. Endeleg har eg lært meg det òg. Men kjekt er det nå, heldigvis.

Ellers får eg vel, endeleg, ta imot utfordringa frå Silje.

1. Gå inn på Mine Bilder
2. Velg den 6. mappa
3. Finn det 6. bildet
4. Sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det.
5. Send utfordringa vidare.

Eg utfordrar Merete, Katrine, Camilla og Linda

Bilete av meg og pappa, på min siste dag som russ, nemleg 17. mai for 2 år sidan. Det lange håret vil eg ha tilbake, våren òg.

Ingen kommentarer: