søndag 26. oktober 2008

Plutselig blei mandagen veldig gode!

Alle som kjenner meg godt veit kva slags musikk eg liker. God musikk. Med andre ord: norsk musikk. Vamp sin musikk har vore i livet mitt heilt frå eg var lito jenta. 5 år gammal fekk eg "Vamp - God morgen, søster" på kassett på julafto av julanissen (aka pappa moss eller naboen, har forresten aldri sitt at det var naboane våre som var julenissa hos oss på tur, snakk om å bli lurt!)


Uansett, Vamp har eg altså likt i 15 år, det er ganske lenge for ein 20-åring å vera. Og eg har fulgt Jan Ingvar Toft, jentefuten Vidar Johnsen og no til slutt Paul Hansen frå start og til no. Og eg anbefaler detta sista albumet deiras sterkt, dåke som liker Vamp liker dette :) Eg synst det var vanskelig å sjå at Jan Toft skulle slutta og Vidar Johnsen ta over, for dei var så vidt forskjellige, både i stemma og type, men overgongen til Paul Hansen har vore superlett (haha, eg holdt på å skriva supervamp). Jaja.. Det eg vil fram til er at Paul Hansen har ei flotte stemma, og "På Bredden" er f.eks. heilt nyydelig. Odin Staveland, som også er ny i Vamp syng og ein song på dette albumet, og Tvangstanker ligner faktisk ein god del på songane frå hans tidligare band: "Haugesund Popensemble". (Vil anbefala deiras album og eg) :)




Vamp - St. Mandag = Verdt kvar krooona!

Ingen kommentarer: