søndag 26. oktober 2008

Å vera sosial. Kva er det?

Då fekk eg endelig oppdatert bloggen! Eg har nemleg hatt eit svært tidskrevande prosjekt på skulen no. Frå sist fredag til onsdagskveld arbeidde eg i 53 timar heime med lekse. Det er forferdelig masse, og gjorde at eg mista mitt sosiale liv for ei stund. Men no er eg back on track, det vil sei, eg byrjar med eit nytt prosjekt igjen imåro, men trur ikkje det vil vera lika tungt.. *krysser fingrane*.
Her er forresten bilete frå prosjektet me nett hadde, som gjekk ut på å innreie ein kompaktbustad på 45 kvm til ein student. Eg valte ein skandinavisk stil til Linnea på 21 år, med bar på kjøkkenet, og julebelysning på verandaen. Og ikkje minst ein hjort over sofaen. Alt er teikna for hånd. :)
Plansje med oppgåvetekst
Møbleringsplan (viser kor møblane skal stå)AksenometriteikningOppriss A:A og B:B
Oppriss C:C og D:D
Belysningscollage (lampane som skal brukast)Teknisk belysningsplan (kvar belysningen skal vera)

Ingen kommentarer: