laurdag 22. november 2008

Effektive Gunhild.

Dette har faktisk vore ein litt imponerande dag for min del. Eg stod opp idag tidleg (wow), gjorde ein del leksa, og så var det treningstid (gjekk ned til treningssenteret). Etter å ha svetta suuupermasse handla eg inn til kvelden. Så gjekk eg heim, dusja og gjorde endå litt meir leksa. Deretter begynte eg å baka brød, samtidig som eg lagde meg kvelds (kyllingfilet med fløytesaus, ris, stekt løk og grønnsaker, NAM). Deretter var det tid for å rydda kjøkkenet og legga samen nyvaska kler, og heilt til slutt var det julegaveresearch på nett. Meir effektiv dag enn detta er det lenge sio eg har hatt. Antakeligvis så skylda da den drikken og den litle energibaren eg kjøpte på treningssenteret etter trening.
No er eg forresten stuptrøtt.
Heimalaga jordbærsyltetøy på nybakt brød. Mmm..

Årsaken til min energirike dag?

Ingen kommentarer: