laurdag 6. desember 2008

Tagging, kjære lesarar!

Då var altså taggingo i gang! Silje har altså tatt seg bryet å legga link til bloggen min inn på hennas side, samt skrive litt om seg sjølv.

Slik er tydlegvis reglane:
- Du må lenke til den du vart tagga av.
- Lag ei liste med seks (u)interessante ting om deg sjølv.
- Tag fem andre bloggarar og let them know.

Eg tagger:
- Katrine
- Nurxhan
- Camilla
- Merete
- Og Silje igjen slik at det blir 5 :p

Ok. Då var det seks ting om meg sjølv:

- Har som mål å bli ei kreativ sjel, byrja med scrapbooking, lage kort, bli flinkare til personlege gaver osv.
- Trur eg er blitt avhengig av kaffi - hovudverk utan.
- Satte meg ved ein datamaskin når eg var superduperliten, og lærte meg alt sjølv. I staden for å bruke ctrl + c (kopiere) og ctrl + v (lime inn), skreiv eg milelange nettstadadresser ned på papir, og skreiv det deretter opp i adresselinja igjen for å komme inn på sidene. Ja, det tok tid.
- Eg blei igjen med Thomas etter å ha kjent han ei veka.
- Silje: eg må innrømma da, eg speler Warhammer.

Ingen kommentarer: